Direct naar de contentDirect naar de footer

Ons hotel is geopend

Ons hotel is geopend. De zalen en het restaurant zijn geopend, op basis van reservering. We begrijpen dat u misschien toch nog wat vragen heeft. Op deze pagina leest u er alles over. Is er toch nog iets onduidelijk, neemt u dan gerust contact op met ons.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen.

  • Uitgangspunt zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM. Wij gaan ervan uit dat gasten eigen verantwoordelijkheid nemen m.b.t. de corona maatregelen. We behouden ons het recht om u te vragen naar uw corona toegangsbewijs.
  • Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder Corona.
  • Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne.

GEPASTE AFSTAND IN HET HOTEL

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 m afstand willen blijven waarborgen. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.
  • U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

  • Inchecken kan dagelijks vanaf 14.00 uur. Het is niet mogelijk om eerder in te checken.
  • Check-in bij voorkeur alleen, we proberen hiermee onnodige drukte in de lobby te voorkomen.
  • Volgt u de aangegeven routing voor in- en uitgangen.
  • Betaling in het gehele hotel per voorkeur met pin of creditcard.

Eten & drinken

Ontbijt, lunch en diner in het restaurant
U bent weer van harte welkom om te komen ontbijten, lunchen en dineren in ons restaurant. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website verzoeken wij u aan te geven hoe laat u wilt ontbijten en dineren
  • Wij stellen u een aantal gezondheidsvragen bij aankomst
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te desinfecteren bij binnenkomst van het restaurant
  • U mag gezamenlijk aan tafel zolang u tot 1 gezin (adres) behoort, of met 8 personen uit maximaal 2 verschillende huishoudens
    Aankomst in restaurant is mogelijk tot uiterlijk 21:00 uur. Om 22:00 uur sluit de keuken.
  • Ons restaurant is geopend voor hotelgasten tijdens de openingstijden die aangegeven zijn door de overheid. Momenteel sluiten wij om 00:00 uur.

Voor het diner is reserveren vooraf noodzakelijk.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.
Om te bestellen kunt u gebruik maken van de QR-code, die in de hotelkamer aanwezig is.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt weer genieten van een heerlijk ontbijt, lunch en/of diner in ons restaurant. Bij het boeken van uw hotelverblijf kunt u direct uw tafel reserveren.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectie zuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt reinigen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Jazeker! U kunt direct boeken en ook gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen?
Lunchen is mogelijk. Een reservering is noodzakelijk.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie evenals een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Meer informatie vindt u ook op de speciale pagina van Valk Exclusief

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie: 16 september 2021