Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Hotelgasten kunnen weer in onze restaurant ontbijten, lunchen en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen.
Onze medewerkers dragen mondkapjes, vanaf 1 december is dit ook voor onze gasten verplicht in de openbare ruimtes.

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

  • Inchecken kan dagelijks vanaf 14.00 uur. Het is niet mogelijk om eerder in te checken.
  • Check-in bij voorkeur alleen, we proberen hiermee onnodige drukte in de lobby te voorkomen.
  • Volgt u de aangegeven routing voor in- en uitgangen.
  • Betaling in het gehele hotel per voorkeur met pin of creditcard.

Eten & drinken

Ontbijt, lunch en diner in het restaurant
Alleen gasten van een hotelovernachting kunnen ontbijten, lunchen en dineren in ons restaurant. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website verzoeken wij u aan te geven hoe laat u wilt ontbijten en dineren
  • Wij stellen u een aantal gezondheidsvragen bij aankomst
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te desinfecteren bij binnenkomst van het restaurant
  • U mag gezamenlijk aan tafel zolang u tot 1 gezin (adres) behoort, of met maximaal 2 personen uit 2 verschillende huishoudens

Wij bieden u een menu of à la Carte, het ontbijt wordt op tafel geserveerd.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.

Brunch
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch aanbieden.

Bar
Op dit moment is onze hotelbar gesloten, u kunt wel terecht in onze wijnbar.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelarrangement genieten van een heerlijk ontbijt, lunch en/of diner in ons restaurant. Bij het boeken van uw hotelverblijf kunt u direct uw tafel reserveren. Wij hopen snel ook weer gasten zonder overnachting te mogen ontvangen in ons restaurant. Dit is echter nu nog niet mogelijk.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectie zuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt reinigen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Jazeker! Sinds 18 mei is Kasteel Bloemendal weer geopend. U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Lunchen is mogelijk voor hotelgasten, brunchbuffetten zijn op dit moment nog niet toegestaan.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie evenals een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Meer informatie vindt u ook op de speciale pagina van Valk Exclusief

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers