Direct naar de contentDirect naar de footer

Ons hotel is geopend

Ons hotel is geopend. Ontbijt, lunch en diner zijn op basis van afhaal en roomservice. Maaltijden dienen op uw hotelkamer genuttigd te worden. We begrijpen dat u misschien toch nog wat vragen heeft. Op deze pagina leest u er alles over. Is er toch nog iets onduidelijk, neemt u dan gerust contact op met ons.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen.

  • Uitgangspunt zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM. Wij gaan ervan uit dat gasten eigen verantwoordelijkheid nemen m.b.t. de corona maatregelen. We behouden ons het recht om u te vragen naar uw corona toegangsbewijs.
  • Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder Corona.
  • Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne.

GEPASTE AFSTAND IN HET HOTEL

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 m afstand willen blijven waarborgen. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren en een mondkapje te dragen.
  • U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

  • Inchecken kan dagelijks vanaf 14.00 uur. Het is niet mogelijk om eerder in te checken.
  • Check-in bij voorkeur alleen, we proberen hiermee onnodige drukte in de lobby te voorkomen.
  • Volgt u de aangegeven routing voor in- en uitgangen.
  • Betaling in het gehele hotel per voorkeur met pin of creditcard.

Eten & drinken

Ontbijt, lunch en diner op uw hotelkamer

Ontbijt
Tijdens de lockdown kunt u uw eigen ontbijtplateau bij ons buffet samenstellen en vervolgens op uw kamer nuttigen. Bij aankomst in het hotel spreken wij een afhaaltijd met u af.
Wenst u het ontbijt liever als roomservice? Dat is uiteraard ook mogelijk tegen een kleine meerprijs.

Lunch & Diner
Voor de lunch en het diner werken wij op basis van roomservice. De gerechten worden op een door u gewenst tijdstip naar de kamer gebracht. Hiervoor wordt GEEN roomservice toeslag gerekend.

Iedere kamer beschikt over (minimaal) een klein zitje. Een dinertafel met stoelen worden enkel op aanvraag geplaatst en is op basis van de beschikbaarheid.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Tot en met 25 januari 2022 is dit helaas niet toegestaan. Ontbijt is op basis van afhaal, lunch en diner verzorgen wij op basis van roomservice.
Maaltijden dienen op uw hotelkamer genuttigd te worden.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Op verschillende plekken hebben wij desinfectie zuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt reinigen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Zeker, het hotel is gewoon geopend.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie evenals een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Meer informatie vindt u ook op de speciale pagina van Valk Exclusief

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie: 14 januari 2022