Direct naar de contentDirect naar de footer

HOTEL ABC

Staat het antwoord op uw vraag niet hieronder? Onze hotelreceptie is 24 uur per dag bereikbaar.

Alarm / ambulance
In geval van nood, neem direct contact op met de hotelreceptie (toets 9). Wanneer u een ambulance nodig heeft bel 0-112. Informeer de hotelreceptie direct aangaande uw oproep en voor EHBO/BHV assistentie.

Ansichtkaart/Kranten
Ansichtkaarten, postzegels en kranten kunt u kopen bij de receptie.

Apotheek / (Tand)arts / Medische hulp
Voor het bereiken van een dienstdoende huisarts, tandarts of apotheek is onze hotelreceptie bereikbaar (toets 9).

Auto- / fiets- en wandelroutes
Diverse routes zijn verkrijgbaar bij de hotelreceptie.

Babybedjes
U kunt tegen een meerprijs kunt u een babybedje laten plaatsen op uw kamer.

Badjassen
Badjassen zijn tegen een borg en op basis van beschikbaarheid verkrijgbaar bij de receptie.

Bagage
Bij de hotelingangen staan bagagewagentjes tot uw beschikking. Op verzoek kunt
u gebruik maken van onze bagageservice. Hiervoor berekenen wij een vergoeding.

Banken
In het centrum van Vaals zijn diverse pinautomaten gevestigd. De dichtstbijzijnde bank bevindt zich in Heerlen. Voor meer informatie hierover kunt u zich wenden tot de receptie.

Bar
De hotelbar bevindt zich naast de receptie. De wijnbar is dagelijks geopend tot sluitingstijd van het restaurant.

Berichten/Post
Elk voor u bestemd bericht en/of poststuk wordt bij de receptie voor u bewaard of op uw kamer gebracht. U kunt ook poststukken (met uitzondering van pakketten) afgeven bij de receptie, deze zullen dan voor u gepost worden.

Betaalmiddelen
Wij accepteren de volgende betaalmiddelen:
Contant, Pin, Van der Valk Cadeau Cards en de volgende Credit Cards: American Express, Diners Club, Euro/Mastercard en Visacard.

Bezienswaardigheden / Toeristische informatie
Bij de receptie kunt u informatie vragen m.b.t bezienswaardigheden. Tevens verwijzen wij u naar onze informatiehoek waar u ook minicards met diverse kortingen kunt uitzoeken.

Bloemen
Voor het bestellen van bloemen kunt u de receptie bellen (toets 9). Deze dient u één dag vooraf te bestellen (voor 17:00 uur) en bestellingen voor het weekend op vrijdag.

Brand
Bij het ontdekken van brand dient u als volgt te handelen:
* Blijf kalm!
* Waarschuw onmiddellijk de receptie (toets 9) met vermelding van de locatie of breek het glas van de brandmelder in de gang. * Blijf laag bij de grond in geval van sterke rookontwikkeling.
* Verlaat meteen het gebouw via een van de (nood)uitgangen.
* Gebruik géén liften!

Camera toezicht / Privacy
In deze accommodatie en op het parkeerterrein is cameratoezicht in de openbare ruimte. Beelden zijn enkel toegankelijk voor de hoteldirectie en de Nederlandse autoriteiten. Volgens de AVG wetgeving gaan wij zorgvuldig om met uw gegevens.

Check out
Op de dag van uw vertrek wordt u vriendelijk verzocht om uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. U kunt via uw valk app gebruik maken van de Self Check Out.
U kunt uw kamersleutel afgeven aan de receptie wanneer u vertrekt. Wilt u gebruik maken van een “Late Check-out”? Raadpleeg dan onze receptie voor de mogelijkheden.

Conferenties / Vergaderingen / Partijen
Wij bieden uitgebreide mogelijkheden voor het organiseren van conferenties, vergaderingen, bruiloften en partijen. Een uitgebreide brochure hierover is beschikbaar bij de receptie, waar u ook een afspraak kunt maken voor een bespreking met de medewerkers van de afdeling Banquet Sales. U kunt ook direct contact opnemen via b.sales@bloemendal.valk.nl

Dekens / Kussens / Handdoeken
Op uw kamer ligt een extra kussen in de kast. Een extra deken, dekbed, kussen of handdoek(en) worden op verzoek naar uw kamer gebracht. Al het bedlinnen is anti-allergeen en gewassen zonder bleekmiddelen.

Elektriciteit
De netspanning is 220 Volt. Universele adapters zijn verkrijgbaar bij de hotelreceptie.

Elektrische auto
Het hotel beschikt over 4 laadpunten van New Motion. Voor een laadsessie, raden wij u het gebruik van de New Motion app ann.

Fietsen
Voor het huren van fietsen, verwijzen wij u graag naar www.valkfietsen.nl
Onze medewerkers informeren u graag over de diverse fiets- routes in de omgeving.

Fietsenstalling
Het hotel beschikt over een afgesloten en overdekte fietsenstalling. Voor informatie betreffende het gebruik hiervan kunt u zich wenden tot de receptie.

Frisdrankautomaat
Op eerste etage (kelderniveau) van het hotel staat een frisdrankautomaat.

Gevonden en verloren voorwerpen
Wanneer u iets gevonden of verloren heeft, wendt u zich dan tot de hotelreceptie.

Golfen
Voor het reserveren van greenfee’s kunt u terecht bij de receptie. Wij beschikken over een uitgebreide golfwijzer met informatie over diverse golfbanen.

Green & Orange Choice
Tijdens uw verblijf ontvangt u een e-mail over verschillende keuzes die betrekking hebben op de schoonmaak van uw kamer. U heeft de keuze uit 'Green Choice' of 'Orange choice'. Indien u green kiest, wordt de schoonmaak helemaal overgeslagen. Wanneer u orange kiest slaan wij de schoonmaak over, maar krijgt u wel schone handdoeken van ons. Wanneer u geen van deze opties kiest, maken wij de kamer regulier schoon. Mocht u extra amenities wensen, dan kunt u dit vragen bij de receptie.

Met het kiezen van green of orange choice hoeven wij minder te wassen en verbruiken we dus minder stroom, water en wasmiddel. Wat weer beter is voor het milieu!

Huisdieren
Uw huisdier is alleen toegestaan in onze speciale Comfort kamers. Deze kamers zijn gelegen op de begane grond (met terras) en beschikken over een laminaatvloer. In onze Mindervalide kamer zijn tevens hulphonden toegestaan. Meer informatie vindt u via Huisdieren

Huishouding
De collega’s van de huishouding zullen elke dag uw kamer schoonmaken. Indien u echter het bordje “niet storen” aan de deur heeft hangen, zal er via de receptie contact met u opgenomen worden. Mocht er geen gehoor zijn, zal er enkel een tas met schone handdoeken aan uw kamerdeur gehangen worden. Uw kamer wordt niet schoongemaakt op deze dag.

Internet
In het gehele hotel beschikt u over draadloos internet. U kunt inloggen door het netwerk van Valk-Free-WiFi (KPN) te selecteren, vervolgens gaat u naar de internet browser. Hier accepteert u de algemene voorwaarden en kunt u inloggen.

(Internationale) telefoon
Hotelreceptie / Roomservice 9
Buitenlijn 0 + telefoonnummer
Internationaal bellen 0 + 00 + landnummer

Kachel
Een kleine kachel is tegen een borg verkrijgbaar bij de receptie

Klacht/Opmerking
Eventuele klachten en/of opmerkingen kunt u melden bij de receptie of schriftelijk aan ons melden via het enquêteformulier.

Klimaatbeheersing
Alle kamers beschikken over klimaatbeheersing, welke door u zelf tussen 18 - 24 graden ingesteld kan worden

Kluis
Waardevolle voorwerpen kunt u in de kluis op uw kamer bewaren bewaren. Deze bevindt zich in de kast. Het hotel is niet aansprakelijk voor verdwijning of diefstal van waardevolle spullen. Een gebruiksaanwijzing van kluis vindt u op de deur van de kluis.

Mindervaliden toilet
Het hotel beschikt over een openbaar mindervalidentoilet. Dit bevindt zich op de begane grond, naast de hotelreceptie.

Minibarbox
Bij de hotelreceptie is een gekoeld minibarpakket verkrijgbaar met o.a. frisdranken, bier, wijn en zoetwaren.

Niet storen
Indien u niet gestoord wenst te worden, hangt u het ‘NIET STOREN’ kaartje aan de buitenzijde van de kamerdeur. (zie ook punt huishouding)

Nooduitgangen
Alle nooduitgangen zijn duidelijk aangegeven in het hotel en voorzien van noodverlichting.

Openbaar vervoer/Taxi
Voor informatie en tijdschema’s van het openbaar vervoer kunt u zich wenden totde receptie. Ook kunt u hier een taxi bestellen. Of plan uw reis online via www.9292.nl.

Parkeren
U kunt uw auto op de gratis parkeerplaatsen parkeren. Het parkeerterrein is 24 uur per dag toegankelijk. Wij verzoeken u vriendelijk de auto niet voor de ingang van het hotel te parkeren, dit op last van de politie en brandweer. Parkeren op eigen risico.

Printen/Kopiëren
Documenten kunt u tegen een vergoeding laten printen en/of kopiëren bij de receptie.

Receptie
Heeft u vragen of opmerkingen dan kunt u zich ten alle tijden wenden tot de receptie. Onze receptie is 24 uur per dag bereikbaar (toets 9).

Restaurant
Het restaurant is dagelijks geopend voor ontbijt, lunch en diner maar ook voor een drankje en/of een hapje. Het ontbijt serveren wij tussen 07:00 en 11:00 uur. Voor de lunch kunt u tussen 12:30 uur en 16:30 uur terecht en voor het diner tussen 18:00 uur en 21:00 uur. Gelieve vooraf te reserveren.

Rookwaren
Sigaretten zijn niet meer verkrijgbaar in ons hotel.

Rookbeleid
Roken is in het gehele gebouw niet toegestaan.
Roken is wel toegestaan op onze terrassen. Tevens is roken toegestaan op het balkon of terras van uw hotelkamer. De receptie voorziet u graag van een asbak. Wij verzoeken u vriendelijk onze voorschriften na te leven. Wanneer onze medewerkers constateren dat er toch gerookt wordt op een plaats waar dit niet is toegestaan, zijn wij genoodzaakt € 250,00 extra schoonmaakkosten in rekening te brengen.

Roomservice
Van 08.00 uur tot 10.00 uur is de ontbijtservice op de kamer mogelijk (gelieve de dag van te voren bestellen). U kunt verdere roomservice gerechten bestellen tussen 12.00 en 22.00 uur. Per bestelling zal een toeslag van €15,00 in rekening gebracht worden. Toets 9 om een bestelling te plaatsen. U kunt ook ons bestelprogramma Anna-Bel gebruiken via de QR code in uw kamer, of via uw hotelassistent in de Valk Exclusief app.

Sauna
Beschikt uw hotelkamer over een sauna? Eucalyptus olie is op aanvraag verkrijgbaar bij de receptie.

Social Media
Hotel Kasteel Bloemendal beschikt ook over Facebook en Instagram
Bekijk onze pagina op Facebook of Instagram. Like onze pagina zodat wij u op de hoogte kunnen houden van onze speciale acties en activiteiten.

Strijkijzer
Een strijkijzer en/of een strijkplank zijn tegen een borg beschikbaar bij de receptie.

Taxi
U kunt via onze hotelreceptie een taxi bestellen.

Telefoon
Telefoneren kunt u rechtstreeks vanaf de kamer. Toetst u eerst een -0- in voor een buitenlijn. De kosten worden automatisch geregistreerd en u kunt deze kosten bij vertrek afrekenen aan de receptie. Wanneer u naar het buitenland wilt telefoneren toetst u eerst een -0- dan -00- gevolgd door het landnummer en dan het kengetal zonder -0-. U kunt naar een andere hotelkamer telefoneren door het kamernummer in te toetsen. Bij de kamernummers die beginnen met een -0- vervangt u de eerste -0- door een -7-. Voor vragen bereikt u de receptie met de toets 9.

Televisie
U treft op uw kamer een televisie aan met nationale en internationale zenders. Het is helaas niet mogelijk om te streamen.

Toiletartikelen
Bent u iets vergeten, of zijn er niet voldoende toiletartikelen aanwezig op uw badkamer? Bij de hotelreceptie zijn diverse toiletartikelen (gratis) verkrijgbaar.

Topkoeling
Onze kamers beschikken over een topkoeling, deze functioneert door middel van het bedienen van het bedieningspaneel in uw kamer.

Valk Loyal
Maak een account aan op www.valkloyal.nl. U blijft hiermee op de hoogte van speciale aanbiedingen, acties en spaart u bij elk verblijf voor een kortingstegoed.

Ventilator
Een ventilator is tegen een borg verkrijgbaar bij de receptie.

Wasserij / Stomerij
Het is mogelijk uw wasgoed door het hotel te laten reinigen. U kunt uw wasgoed op maandag t/m vrijdag (m.u.v. feestdagen) voor 09.00 uur bij de hotelreceptie afgeven in de speciale waszak welke zich in uw kast bevindt, dan krijgt u uw was dezelfde dag nog retour. Vergeet niet het formulier in te vullen met uw naam, kamernummer en vermelding van uw wasgoed en aantallen.

Wekservice
Wanneer u gebruik wilt maken van de wekservice kunt u dit aangeven bij de receptie. (toets 9).

Wellness/Zwembad
Op vertoon van uw Hotel Kasteel Bloemendal gastenpasje, kunt u gratis gebruik maken van het zwembad en bijbehorende wellness faciliteiten in Hotel Van der Valk Maastricht. Een omkleedruimte en kluisje zijn aanwezig. Ook kunt u daar gebruik maken van handdoeken. Badkleding is verplicht, tevens wordt het meenemen van uw eigen badslippers en badjas aangeraden.
Raadpleeg de receptie voor de actuele openingstijden.

WIJ WENSEN U EEN FIJN VERBLIJF!